Subject: RE: Vesiv�rava 12 invent
From: Merle Urm
To: Kristiina Vare

Tere ja head uut aastat!

Tänan päringu eest.
Digikoopiad Tallinna Hooneregistri arhiivi Vesivärava tn 12 inventeerimistoimikus (TLA.R-
413.5.23955) leiduvatest inventeerimisjoonistest asuvad kettal 
S:\3._Ühekuulised_dokumendid\LINNAARHIIV\Vesivärava_12. 
Lisasin kataloogi ka J. Vilmsi tn 11 inventeerimistoimikus asuva elamu nr 2 joonised (TLA. R-
413.5.3290).

Lugupidamisega
Merle Urm

arhivaar
asutuste nõustamise ja arhivaalide kogumise sektor
[email-masked]
645 7418

From: Kristiina Vare <[email-masked]>  
Sent: Monday, January 5, 2026 12:39 PM 
To: Merle Urm <[email-masked]> 
Subject: Vesivärava 12 invent

Tere 

Head uut aastat!

Paluksin võimalusel Vesivärava 12 inventariseerimise jooniseid.